کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

زیبایی های من

1394/3/27 8:51
988 بازدید
اشتراک گذاری

دختری با گوشواره های گیلاس

بفرمایید میوه . دیر کنی تموم میشه

اخیش موهامو زدم هوا چقدر خنک شد.

آبجی ولم کن برم آب تنی با بستنی یخی

اخی ساقه طلایی چه هالی میده .

مامان آب میوه بیار خشک ;موند گلوم . 

ثنا 4 تا دندون از بالا داره و 3تا از پایین برای همین هرچی که به دستش می افته میخوره . میتنه با تکیه به دیوار بلند بشه و تمام وسایل را از همه جا برداره . این بیسکویت را هم خودش از کمد برداشته و دارند نوش جان میکنند.

علی 2 تا از دندوناش از پایین در اومده و یکی از بالا میخواد در بیاد . هرچی به دستش می افته را تکه تکه کرده و قورت میدن . 

در کل هر دوشون خوش اشتها هستند.

پسندها (17)

نظرات (11)

موبایل ارزان
27 خرداد 94 9:51
این دختر خانم زیبا رو خدا خیلی دوست داشت که یک هو هم داداش دار شده هم خواهر دار!! گوشی ارزون خواستید در خدمتیم
مامان مژگان
30 خرداد 94 10:48
ایشالا خدابراتون حفظشون کنه
مامان فدیا
4 تیر 94 10:01
عزیزم چه بامزن من هر کار کردم دلم نمیاد موهای ادرین حتی کوتاه کنم میخوام شبیه میرزا کوچک خان بشه احتمالا
فائزه
4 تیر 94 12:55
دختر منم به دنیا اومد خوشحال میشم سر بزنین.
آنیتا
14 مرداد 94 12:06
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان اعظم
16 مرداد 94 13:43
ای جانم. ماشالله چقدر نازن
مامان آرتا
18 مرداد 94 13:56
چه جوجه های شیرینی. خدا حافظ و نگهدارشون باشه. با دندونهای کوچولوشون همیشه شیرینی شادیها رو بخورن انشالا
مامان آنیسا
10 شهریور 94 10:23
آخی چرا موهاشونو کوتاه کردین ؟ عزیزم میوه خوردنشو ن چه بامزست
مامان فاطمه حانیه
15 شهریور 94 6:34
ماشالله خدا حفظشون کنه دوست عزیز با اجازه لینکتون میکنم تا بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم
مامان فاطمه حانیه
20 شهریور 94 0:17
جونه دل نانازا دلت میخواد بچلونیشون دوست عزیز من با اجازه لینکتون کردم که همیشه بیام جیگراراو ببینم ببوس گلارو
مامان خمبل و فنقول و فسقل
12 مهر 94 11:51
عجب گوشواره اییییییییییی