کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

پاییز

1394/6/30 8:35
659 بازدید
اشتراک گذاری

ببین داداشی پستونک نخور . میزنمت ها

افرین که پستونک را کنار گذاشتی

هالا ورزش صبح گاهی

با هم هماهنگ

دالی . من پشت بخاری قایم شدم.

 

فردا 31 شهریور اولین روزی است که کوثر میخواد بره مدرسه . برای موفقیتش حتما دعا کنید. ممنون

پسندها (14)

نظرات (5)

مامان فاطمه حانیه
4 مهر 94 14:34
انشالله خانم دکتر مامانش بشه مدرسه خوش بگذره خوش به حالش منم دوست دارم برگردم به مدرسه و خاطراتش
مامان آنیسا
6 مهر 94 12:05
عزیزم چقدر بامزه هستن این دوقلوها خوش به حالتون سخت هست ولی خیلیم شیرینه
مامان خمبل و فنقول و فسقل
12 مهر 94 11:47
ورزش صبحگاهیشون خییییییییییییلی باحاله
مهرانا
15 مهر 94 13:12
ااااااایییییییییییی جونم من عاشق دو قلو هام خدا براتون نگه دارتشون
مامان حلما
18 مهر 94 0:04
وای گلم چقدر بامزه هستن این دوقلوها خدا برات نگه داره
عباس پدر مهربان
پاسخ
سلام ممنون