کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

خواب شیرین ، خوابی زیبا در یک بعد از ظهر زمستان .

1393/12/13 9:58
464 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا اروم نگاه کنید ما بیدار نشیم . تازه خوابیدیم . رو مونم پتو بکشید .

 ممنون که ما را بیدار نکردید و رو مون پتو کشیدید . ممنون .

پسندها (8)

نظرات (9)

m3
13 اسفند 93 10:35
نااااااازی خدا هر سه شون رو حفظ کنه
تم پارتی
13 اسفند 93 12:32
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
مامانی هستی جون
15 اسفند 93 1:16
ای جووووونم خدا حفظشون کنه خوش به سعادتتون که 3 تا فرشته دارین یکی از یکی خوشگل تر... و ان یکاد بخون عزیزم ......
مامان و بابا
16 اسفند 93 14:00
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی های نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا در ضمن خاله جون تعیین جنسیت نینیهای شما رو چند هفتگی گفتن؟
عباس پدر مهربان
پاسخ
سلام من خاله نیستم پدرشون هستم .
مامان زهره
17 اسفند 93 13:55
ماشاالله چقدر نازن خدا براتون حفظشون کنه بهترین ها رو برای شما آرزومندم
عباس پدر مهربان
پاسخ
سلام ممنون من هم برای شما سالی خوب ارزو میکنم
آناهیتا
24 اسفند 93 7:59
چقدر زیبا هستن. خدا حفظشون کنه.
عاطفه
6 فروردین 94 1:03
سلام سال نومبارک خداحفظشون کنه من عاشق دوقلوها هستم
عباس پدر مهربان
پاسخ
ممنون خدا نینی شما را هم حفظ بكنه
مامان مهلا
9 فروردین 94 22:39
مامان ندا
12 اردیبهشت 94 14:53
ای جانم خدا هر سه تاشوم رو نگه داره