کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

عکس های عید که قولش را داده بودم .

1394/1/13 8:44
771 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا رفتیم ماهی شب عید بخریم . بفرمایید ماهی

شنای لاک پشتی

اخر عاقبت کسی که فقط پسته اجیل را بخورد

لباس جدید

یاد گرفتم خودم شیر بخورم

عکس یادگاری کوثر با لباس جدید ابجی داداش

من میخواهم برم لباسهای عیدم را بپوشم 

برو کنار میخوام برم ارایش کنم 

بیا با ارامش لباس بپوشیم . سال نویی دعوا نکنیم . دوست دارم داداشی .

سفره هفت سین خونه مادر بزرگ.

لباس هدیه عید ثنا

لباس هدیه عید علی

من لباس جدیدم را میخواهم کی برداشتش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریه

اینجا اتاق ملیکا خانم دختر ، پسر خاله من است .

 

 

این ملیکا است .

 

 

 

وسطی ملیکا خانم است که اجازه داد از اطاقش عکس بگیریم .

پسندها (19)

نظرات (7)

سارا
17 فروردین 94 8:56
هزار هزار هزار ماشااله خدا حفظشون كنه خيلي لذت بردم از دين عكساشون خدا حفظشون كنه و بهشون تبريك ميگم بابت داشتن چنين پدر مهرباني سال خوبي داشته باشيد.
مامان مهلا
19 فروردین 94 1:50
عکساتون خیلی قشنگه خدا حفظشون کنه براتون و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن!
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
26 فروردین 94 19:44
خیلی زیبا هستن و چه جالب هست که خواهر بزرگتر هدیه و عیدی می ده . خدا حفظشون کنه سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزو می کنم.
مامان گل پسر
2 اردیبهشت 94 9:50
هزار ماشالا. خدا حفظشون کنه. خانواده تون همیشه شاد و سرزنده باشه
مادر بزرگ
27 اردیبهشت 94 20:14
همه عکسها خوب بودند
مادر بزرگ
27 اردیبهشت 94 20:15
خدا همه بچه هاتونو حفظ کنه بچه شیرینی زندگیست چقدر هم با هم صمیمی هستند
عباس پدر مهربان
پاسخ
سلام ممنون خدانوه هاتون را هم نگه داره
مامانِ خمبل و فنقول
1 خرداد 94 12:41
خدا حفظشون کنه خدایی بچه های نجیبی دارید که سفره ی هفت سین و اتاق ملیکا خانومو بهم نریختن