کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

اولین برف زیبا

1393/10/21 8:42
447 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ماشین است که یک شب کامل زیر برف مونده .

K : کوثر       A : علی      S : ثنا

کی میاد برف بازی ، دستش بالا 

این عکس ها متعلق به تاریخ 1393.10.19 روز جمعه میباشد که برف حسابی اومد .

پسندها (4)

نظرات (2)

مهاجر
6 بهمن 93 23:32
سلام من آدرستونو از نظرات داخل وب امیرعباس . ارغ.ان پیدا کردم امیدوارم خدا سه قلوهاتونو همیشه و همه جا از گزند چشم زخم دور کنه... منم دارم بابا میشم.... ایشالا به وبلاگش که سروسامون دادم با همون ادرس دیگه بهتون کامنت میدم راستی به جای kas به نظرم بذاری ASK به معنی پرسش خیلی بهتره ها... نشون میده با یه دنیا سوالای جورواجور مواجهی البته فقط نظر خودم بود... خیلی مخلصم... یا حق
عباس پدر مهربان
پاسخ
این حروف به تر تیب اسماشون که در شناسنامه من ثبت شده و زمان تولد هاشون در نظر گرفنه شده کوثر : K علی:A ثنا : S]
مهاجر
6 بهمن 93 23:36
یه اشتباه... من فکر کردم سه قلو دارید...اما وقتی یه کم جلو رفتم متوجه قضیه شدم... امیدوارم خدا هم دخترتونو خوشبخت کنه هم دوقلوهای پسرتونو شادوماد... یا علی
عباس پدر مهربان
پاسخ
دو قلو ها یکی دختر و یکی پسره ولی تولدشون تو یه روزه واسه همین دوست دارم بگم سه قلو