کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

واکسن شش ماهگی

1393/11/8 10:52
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هفت روز دیگه یعنی 11/15 نوبت واکسن شش ماهگی گل های من میشود . میخواسم ببینم بچه ها خیلی تب میکنند . باید چی کار کنم ؟ واکسن های قبلی علی آقا خیلی بی تابی می کرد و زیاد تب داشت . الان نمی دونم چی میشه کمی واسشون دل واپسم . باید بگم یکی از فامیل هامون بیاد پیشمون . شهری که ما هستیم فامیل نداریم . 

ثنا : من هستم بریم واکسن . کاش موقع واکسن زدن مثل خون دادن ساندیس میدادنند .

پسندها (5)

نظرات (4)

پریسا
8 بهمن 93 11:06
خدا نی نی های شما روهم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
مامان زهرا
9 بهمن 93 1:43
سلام . اول با تاخیر تبریک میگم تولد دوقلوهای خوشگلتون .الهی قدمشون پراز خیروبرکت وسلامتی باشه . دوم ممنون ازتوجهتون برای پاسخ به سوالم درمورد عکسهای موبایل .با راهنمایی وکمک شما دوستان مشکلم حل شد ..ایشالله همیشه سلامت وشاد باشین
مامان مهلا
13 بهمن 93 0:40
سلام بچه ها معمولا تب میکنن دیگه موقع واکسن ولی خب حتما خانومتون واردن دیگه میدونن چیکار کنن من برا یسنا یه قرص استامینوفن خورد میکردم با روغن قاطی میکردم و بعد از گذاشتن پارچه گرم میذاشتم رو پاش و پاشو میبستم که نتونه تکون بده و دردش بگیره بعضی وقتام بجای قرص از قطره استامینوفن استفاده میکردم نیم ساعت قبل از اینکه ببرمش برا واکسن بهش همین قطره رو میدادم بخوره ولی خب خانومتون حتتتتتما بلدن اینکارارو چون پرسیده بودین گفتم
عباس پدر مهربان
پاسخ
واکسن زدیم و حالشون خوبه ممنون
مامان خدیجه
11 اسفند 93 8:52
اسم دخترمن فاطمه
عباس پدر مهربان
پاسخ
واقعا اسم زیبایی است . خاله و عمه 3قلو ها هم فاطمه است