کوثر ابجی علی و ثناکوثر ابجی علی و ثنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
علی داداش کوثر و ثناعلی داداش کوثر و ثنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ثنا ابجی علی و کوثرثنا ابجی علی و کوثر، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دو و نیم قلوهای من

مسافرت

1393/11/12 10:55
376 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 93.10.9 که میخواستیم خونه مامان بزرگ برویم این عکس را انداختیم . جامون خیلی تنگ است.

من و جوجوم  تو ماشین . من میخواستم کنار پنجره بشینم و بیرون را به جوجوم نشون بدم.

ول من ته ماشین بودم .

 

اخرش رسیدیم خونه انایی ( مادر مادرم )و میخواییم بریم یه جای دیگه مهمونی .

لباسام خوشگلن؟ خنده هام چطور ؟ محبت حتما اسپند واسم دود کنی چشم نخورم ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به به تو مهمونی کلی خندیدیم و شلوغی کردیم . وای به حال خونه دیگران اگه بتونیم راه بریم  . 

ولی خوب میخندم نه !!!!!!!!محبت  خندهخندهخنده

اینم اخر عاقبت کسی که تو مهمونی شلوغی کنه و به حرف پدر مادرش گوش نکنه .فرشته

 

پسندها (9)

نظرات (1)

مامانی علی(زینب)
17 اسفند 93 15:04
وای که چقدر ۳تاشون ماهن.خدا قوت
عباس پدر مهربان
پاسخ
ممنون از شما